I´ve got work to do!!!

Hejsan alla söta ni! 
 
I lördags var jag och piercade naveln med Lovisa. Det gjorde inte så ont som jag hade trott. Men snyggt blev det. Och jag har lite ont än om jag böjer mig eller råkar stöta till naveln. Men annars är det bra. 
 
Imorn har jag två prov. Ett i engelska och sen i historia, men vi får ha fusklapp på historian så. Tur att Marcus var så snäll att han hjälpte mig nu innan han somnade. Jag fattar nada av det vi gör på historian. Men i alla fall. Så ska jag och Jenny iväg till storheden imorn. Vi ska kolla på ridsaker, Vi ska nämnligen börja rida så småningom. vi går ju i dans men jag har börjat tröttna på det. Så det får bli ridning istället.
 
Jag beställde en navelpiercing och en tvål för naveln från en hemsida. Dom sakerna lär komma om cirka en vecka ungefär. och juste min Jofama by Kenza kom i torsdags. Den är så snygg. Min nya älskling är det.
 
Jo jag har tre saker jag måste göra innan jag dör och det är:
1. Pierca tungan
2. Göra två tatueringar
3. Resa jorden runt
 
Det är mina mål. Tatuering och i tungan lär bli nästa år då jag fyller 18 år. då kan inte mina föräldrar bestämma över mig som tur är. 
 
Sen ska jag börja äta mer nyttigheter. Inge godis och chips förutom på helger. Och jag ska försöka promenera och träna hemma lite grann med sit-ups och armhävningar. Eftersom jag ska sluta med dans. Och ridning blir ju inte precis träning för mig utan för hästen. Men nyttigheter here i come. Nej men nej nu ska ja ta och sova då jag har prov imorn och jag börjar 8.15 så jag vill vara pigg imorn. ha de god natt :) <3
 
min navel
 
detta är från hemsidan. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback