"I feel nothing at all"

tjenare! 
 
känner att det är dags att skriva av sig lite. Jag vet inte vad det är med mig helt ärligt. Jag var hemma från skolan idag pga att jag sovit tre timmar i natt pga ont i magen. Så jag var hemma och sov ut. Men imorn bir det skolan igen. Inte för att jag känner så mycket för att gå men jag ska ändå gå. 
 
Jag känner för att sluta dansa och börja rida istället. Ja allting känns upp och ner just nu.
Men i alla fall så har mamma beställt saker åt mig, igen. något från hm som kommer i veckan och sen i slutet på månaden. En ny jacka från bubbleroom och jofama by kenza jacka och sen dom underbara dr. Martens skorna.
 
Ja ne nu ska jag sova så jag väl orkar upp. puss god natt,  <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback