Somebodys been telling me lies!

Hejsan, alla kära läsare!
 
Hur mår ni idag? Ja jag mår rätt så bra. 
Just nu sitter vi och har NK. Jag antar att vi slutar om 7 minuter. 
Idag har man i alla fall terminsuppspel på sin egen lektion. Jag har ju sånglektion så jag ska sjunga för lärare. Det blir att sjunga Hallelujah. Jag hoppas det går bra, men bara det att jag är grymt nervös. 
 
Sen när jag kommer hem, blir det väl att beställa en dator. Om nu mamma går med på det. Eller funderat klart kring det. Nej nu ska jag ta och kila vidare, Ha det hygglig! :D <3
 
http://cdon.se/hemelektronik/15inch_packard_bell_easynote_ent_e11bz-1120amd_e1-1200_4gb_320gb_15.6_w8_radeon_hd7310-22341963 
 
här är länken för datorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback