3:e maj!

Hejsan! 
 
Idag är det fredag igen. Och det är 14 eller 15 dagar kvar tills jag fyller år. Jag fyller ju den 18:e maj! Plus en annan grej. Det är 20,21 skoldagar kvar tills vi får sommarlov. Alltså då räknar jag inte med helgerna eller lediga dagarna nästa vecka. Nu är det nära. Längtar sjukt mycket. 
 
Nästa vecka kommer kläderna jag har beställt. Jag kan lägga in bilder på det senare. Ja ne nu längtar jag bara tills sommaren. Det är så kallt fortfarande, och det är maj. Lite konstigt är det. 
 
Men nu ska jag ju jobba i sommar. Det är bra så jag tjänar pengar tills jag och Lovisa ska åka till Stockholm. Helt själva. Kanske att vi flyger eller åker ner med min pappa. Vi får se. Men jag längtar tills jag få åka ner dit och träffa min efterlängtade kusin Jana. Har inte träffat henne på ett år alltså. Det är inte klokt. Jag saknar henne för mycket. Jana om det läser det här så syns vi snart älskar dig <3 <3
 
Nej nu ska jag ta och hitta på något om det nu finns det. Hejs <3 :)
 
Jana <3
 
Lovisa <3 
 
Stockholm :D
 
Nargez och Melicia :D <3
 
 

Kommentarer
Tindra säger:

Grattis i förskott!

Svar: Tackar!
Anna

2013-05-03 | 17:02:28
Bloggadress: http://aprikoserna.blogg.se
Moa säger:

Åhh! Så härlig blogg! Allt bra?

Svar: Åh tack så mycket! Jo det är bra med mig. Själv då?
Anna

2013-05-04 | 20:50:38
Bloggadress: http://moaloveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback