Snart melodifestivalen! :D

hejsan! Om dryga 20 min börjar finalen i melodifestivalen 2013. Sitter här hemma med mamma och ska kolla på den. Vi är helt ensamma här! Start ordningen i finalen är:

1. "Tell the World I’m Here" – Ulrik Munther: Det är en helt okej låt. Jag tyckte att förra året var lite bättre. Men jag hejar på han! :)

2. "Skyline" – David Lindgren: Rätt så bra låt faktiskt. Den är inte dålig alls. Som sagt hans låt förra året var bäst. Men jag hejar på han också! :)

3. "Falling" – State of Drama: Nej jag är inte direkt förtjust i den här gruppen. Jag föll inte för denna låt.

4. "Begging" – Anton Ewald: Yes, hans låt är så himla bra. Kan inte sluta lyssna på den. Jag hoppas han vinner! Han är snygg också. Gud jag smälter när jag ser på han. Han dansar som en gud också. Jag hejar på han också. :) <3

5. "Only the Dead Fish Follow the Stream" – Louise Hoffsten: Den här låten är också rätt bra. Den är ju inte direkt dålig. :)

6. "Bed on Fire" – Ralf Gyllenhammar: Nej usch denna låt är inte alls bra. Han bara skriker. Har inge mer att skriva om han tyvärr.

7. "En riktig jävla schlager" – Ravaillacz: Usch, gamla gubbar typ. Nej denna låt ska INTE vinna i alla fall.

8. "Copacabanana" – Sean Banan: Ne seriöst? En kille som har en blöja och vingar.? seriöst? vad tycker ni? Jag HATAR den. Kom igen. han borde jobba med barnprogram. Nej den vinner INTE!!

9. "You" – Robin Stjernberg: Ja den här låten gillar jag. Den är bra den! hejar på han också :D

10. "Heartbreak Hotel" – YOHIO: Ne den här låten VINNER IKVÄLL. Den är så himla bra och Yohio är jätte grym! :D hejar på han med :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback