ROBIN VANN!!!! :D

god natt!
 
hej. ska snart gå i säng. ROBIN VANN! jag är sjukt stolt över han. Och hans låt var faktikst bra. den blir ju bara bättre och bättre. Jag tror att han kan gå långt i eurovision. Kanske inte lika långt som Loreen, men kanske ändå som Eric Saade. :) egentligen hade jag kanske sett att Anton eller Yohio skulle ha vunnit. Men ROBIN var ju minst lika bra så! :D
 
på första plats kom ju ROBIN med 166 poäng! :D
på andra plats var det Yohio med 133 poäng! :D
på trejde plats kom Ulrik med 126 poäng! :D
Ja jag säger fjärde och som var Anton (min favorit) med 108 poäng! :D
 
Jag är sjukt stolt över Anton, Ulrik och Yohio också. Dom var värde det platser dom fick! Ja då är finalen av eurovision på min födelsedag :D den 18:e maj. Jag undrar vad jag ska hitta på! jag vill så gärna åka till finalen i malmö, om det nu skulle gå men annars vet jag ej.
 
Nästa vecka på lördag kommer Yohio och Loreen hit till Luleå. Jag skulle verkligen vilja gå dit och kolla på dom live. Men det får hända eller inte. Imorn fyller i alla fall min bror Erik 19 år! :D
 
Ne nu ska jag ta och sova så jag får sova ut lite grann! Vi hörs puss och kram, ät en banan! :D <3
 
1:a :D
 
2:a :D
 
3:a :D
 
4:a :D så jävla snygga alla är. Men anton är snyggast :D <3
 
God natt allihopa! :D <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback