Don´t dream it´s over

hejsan svejsan!
 
Vad har ni för er en sån har tråkig söndag?
Jag har inte gjort så himla mycket idag. Först var det bara upp ur sängen, äta snabbt och sen dra till kyrkan för att sjunga lite. Det gick ju bra förutom att vi bara var tre pers. Egentligen är vi kanske 5/6 personer i kören. Det är ändå för lite tycker man.
 
Först skulle jag sova hos Jenny idag men det blev inte så. Men imorgon ska hon sova hos mig, på tisdag jag hos henne och på onsdag hon hos mig igen!
 
Ju nu sitter jag och sjunger bara lite grann. :D
 
På onsdag får vi påsklov. Vad härligt att få två extra dagar! Så det är egentligen inte så himla länge kvar tills vi får sommarlov. Jippie :D
 
nej nu ska jag ta och titta på någon film eller något. Datorn börjar fucka ur som vanligt. jag måste nog rensa den eller något sådant. Nej hejdå!
 :D <3 Xoxo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback