Anton, Robin eller Yohio? Det är frågan! ;)

hejhej!
 
Funderar lite på att se någon film, om mamma nu vill göra det. Annars ska jag bara lägga mig ner i sängen och titta lite i min Ipad eller mobil.
 
Jaha, då är det final i mello imorn då. Kul kul det ska bli och se vem som vinner i år. Jag tror i alla fall att Yohio kommer vinna, men man vet aldrig. Enligt någon så har Anton Ewald lite försprång när det gäller att vinna. Ja jag har i alla fall 5 favoriter imorn. Det är David Lindgren, Ulrik Munther, Robin Stjernberg, Anton Ewald och Yohio. Det är ju bara en som kan vinna men jag hejar på alla dom för deras låtar är så bra. Till viss del gillar jag Louise Hoffstens låt också. Men dom bästa är ju Anton och Yohio.
 
Jag har då inga planer för imorn. Men det kommer väl imorn under dagen antar jag. Kanske bara tar det lugnt och slappar. Vi får se. Jag ska i alla fall förska gå ut och ta en liten prommis och jag måste verkligen träna någon dag så kanske jag mår lite bättre. Ne nu ska jag inte ta och skriva för mycket här. Men jag ska försöka lägga ut min berättelse jag håller på att skriva på svenska. Den är inte färdig än, men jag kan ändå lägga ut det jag skrivit. Ne nu ska jag gå och göra mig i ordning och kolla i fall att mamma vill se någon film nu. vi hörs imorn puss :D <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback