Skolan börjar igen!

Jaha hejsan igen. Har inte skrivit på länge. Jag borde inte ha en blogg när jag inte kan uppdatera den. Men Aja, nu börjar skolan igen i alla fall. Orkar fan inte. Är för trött. Det är kul och jag har en bra klass men problemet med mig det är att jag jämt är trött. Inge bra. Men i alla fall nu är skolan igång igen. Börjar 9.45 med NK. Hoppas vi slutar efter matten, jag orkar inte gå till 4 eller nåt sånt!

Den 26:e januari lördag, så börjar vampire diaries säsong 4 på tv 6! :D 👍 längtar. Även fast jag sett avsnitt 1-9 på internet. Men aa nu kan man se alla på tv:n istället och sen skaffa den på dvd! :) Ne nu ska jag gå vi hörs hejs hejs! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback