sad or happy!

hejhej! 
Vad ska man vara? Glad eller ledsen? Ja det är frågan! Känner mig lite små deppig just nu, venne varför men aa. 
 
Asså jag saknar verkligen att ha en kille. En kille så man kan mysa och gosa med, en kille som säger att han älskar mig, och är snäll och den bästa personen som finns. Finns det någon sån kille? Vill verkligen ha en kille jag kan älska av hela mitt hjärta. Seriöst, tjejer? Ni vet väl hur det är? Iblan är det faktiskt kul att vara singel, men egentligen så är det inte alltid det. För man vill verkligen ha någon som säger att han älskar dig. Vi tjejer behöver verkligen få höra det, av en riktig och bra, snäll söt kille. Aja nog om det :)
 
Idag hade jag och Jenny en skön sovmorgon, så jag sov hos henne från igår till idag då. Jag fick mysa lite med hennes marsvin igen. Ja så vi två hade då bara svenska från 12.00-13.20 idag då. Lite onödigt. Men vi fick sovmorgon för vi hade inte prov i samhälls idag som alla andra i klassen hade. Vi får göra det muntligt på måndag, så jag måste verkligen plugga, har typ inte alls gjort det för jag fattar typ ingenting. Vi får väl se hur det går. Andra personer sa ju att det inte var så jätte svårt så. 
 
Nu när jag har varit hemma så har jag hittat gamla bilder. KUL :D äh haha! Ne jag bara sitter och tänker och lyssnar på musik. Ingenting annat. Sjunger lite också. Måste träna typ på söndag eller måndag typ. 
 
Tänker på att det inte blir någon London resa i sommar :( Men det gör inget för jag kan vänta nåt år till. Tills jag är 18 eller något sånt. Det är ju ändå en stor stad. Förresten jag kom på att jag fyller ju 18 nästa år :D :D jag blir myndig då JAAA! :D haha! Aja först ska jag bara fylla 17 nu i maj. Det är 91 dagar kvar tills jag fyller 17 år. Alltså då 18:e maj! :D Men i sommar blir det då i så fall stockholm och göteborg med Lovisa :D hoppas det går! måste bara skaffa helg jobb med henne och sommar jobb så tjänar vi lite extra :) ne nu ska jag ta och fortsätta det jag höll på med! vi hörs puss och kram! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback