Happy together!

Hejsan svejsan! Vad har ni för er en underbar dag som denna då? :)

Ja jag gör absolut ingenting. Hade i alla fall samhälls prov i ekonomi muntligt idag. Det gick bättre än vad jag hade trott så. Jag blev godkänd i alla fall som tur är. Men en grej som gjorde min dag mycket bättre det är att min förra samhälls lärare jag hade i höstas kommer tillbaka och jobbar nu. Hon heter Anki! :D jag blev så glad när hon berättade det till mig och jenny. Hon var i skolan. Hon sa att hon hade saknat oss och det är ju klart vi har saknat henne med. Den läraren vi har nu (Fredrik) han hade fått erbjudande om ett annat jobb som han inte kan tacka nej till. Han är också bra men Anki är någon annan speciell. Nog den bästa läraren på lärkan. Tur man får tillbaka henne för hon är alltid så snäll. Älskar henne alltså! Haha :) <3

Ne nu ska jag ta och duscha. Vi hörs. Det kommer bilder på det jag fick från hm. Bara en sak på bilden med en rosa topp, gult line och byxor ja linnet är egentligen mörk gult i verkligheten inte ljust. Sen är det en baksida och framsida av klänningen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback