Den 7:e februari och less som fan!

Hejsan svejsan!
Ja då är det ännu en dag vi ska handskas med. Ja idag är det i alla fall torsdag så det betyder att det är en härlig fredag och helg som börjar imorn! 👍😃

Igår kom kläderna från hm. Jag är riktigt nöjd med dom och jag behöver inte skicka tillbaka nån eller byta storlek. Först kanske jag kände att klänningen skulle behövas men mamma tyckte att det inte behövdes så ja. Men jag lägger ut bilder på allt när jag kommer hem. Sen så köpte jag tre nya filmer igår. Igen eller ska jag säga som vanligt haha! :D jag kanske har tagit bild på dom filmerna jag köpte förra fredagen men Aja. Måste bara säga förlåt för dålig uppgradering jag kan verkligen inte hålla bloggen igång. Måste fan börja med det.

En annan grej så har mamma sattit igång mitt träningskort så nu är det bara att gå och träna. Jag måste verkligen göra det. Jag tror jag ska dit på söndag. Det blir nog bra det. Min lillebror är hos min pappa. Aa jag vill ju träffa han nu när han är där. Det var ju så länge sen han var hos pappa. Men problemet är ju att jag inte vill vara hos min pappa. Jag kommer nog inte vara hos han förrän han ber mig om ursäkt. Och jag ska inte säga till han att han ska göra det utan han får komma på det själv. Jag menar han känner inte mig, ingen känner mig inte ens jag själv gör det. Ingen vet vem jag är för det vet kanske bara jag. Man kan inte döma folk hur dom är när dom inte ens vet vem dom är inombords. Så less jag blir på sånt. Han liksom dömer sin egen dotter på ett konstigt sätt som jag blir bara less på. Och blir sur för små saker alltså jag fattar inte. Men Aja nog om det. Nu måste jag sluta i alla fall för jag börjar snart så! Vi hörs senare hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback