Snart börjar skolan!!

Hejsan!.
 
Förlåt förlåt för en sån himla dålig uppdatering som jag har haft. Men i alla fall. När jag inte bloggat nu på dom senaste dagarna så är det p.g.a jag varit i stockholm.
 
Den 6:e augusti-åkte jag och pappa ner till sthlm.
7:e aug- Åkte jag och min efterlänkade kusin Jana till gröna lund. Vi var där ca.12 timmar. Rätt mycket. Vi åkte eclipse två gånger. Jag är så nöjd med det. 
8:e aug- Åkte jag, pappa och jana till haninge centrum en sväng. Sen åkte vi till värtahamnen för att kliva på Tallink Baltic Queen. Kryssningen som går till tallinn. På båten blev det att gå på tax free, lukta på parfymer och ta bilder.
9:e aug- Kom vi till Tallinn 9 svensk tid och 10 estnisk tid. Vi gick och fikade på ett ställe som har bulla för 6kronor. sen gick vi för att shoppa. Jag och Jana hittade sjukt mycket. Pappa hittade knappt nå. haha :D Sen gick vi och åt världens godaste pizza. Efter det gick jag och Jana tillbaka till båten medan pappa gick och handlade. Jag och Jana hade betalat för att gå upp och titta där kaptenen kör. Det var intressant. Sen senare på kvällen så blev det party igen ;) haha. 
10:e aug- Var vi tillbaka i sthlm vid 10. Jag och jana var så trötta så det blev inte så mycket att göra. Så det blev en lugn dag. Det var rätt perfekt. 
11:e aug- Jag och Jana åkte på stan för att shoppa lite. Vi tog en fika och bara tog det lugnt. 
12:e aug- Jag och pappa åker hem. vi kom hem kring 2 på natten. 
 
13:e aug- Jag och pappa åker till storheden. handlar. 
14:e aug- Vi åker på stan. Det blev lite shopp då också.
Idag blev det dock stan med mamma igen. haha :D imorn fyller min kille 10 år. Alltså min kusin william. Han blir en stor pojke. sen har mamma beställt en ny dator till mig. Den jag skriver på just nu är så seg och dålig. Fast den är ju gammal så det är klart. 
 
Sen ska jag få göra hål i naveln, kanske tungan och två små tatueringar. av mamma dock. :D
 
Ne man kanske ska ta och tänka på refrängen. Skolan börjar ju på måndag. Bilder på allt kommer snartt i ett eget inlägg! puss god natt :D <3
 
Jana och jag. :D <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback