Dagen avklarad!

Hej!

Aha då var första skoldagen avklarad. Då har man börjar andra året på gymnasiet. Dock hoppas jag på att detta år kommer blir bättre. Ännu bättre, det SKA bli bättre. Men i alla fall så är schemat helt okej. Nej jag skoja. Det är så chill. Jätte bra schema. En lektion varje fredag. Härligt. Det sirliga är att jag kommer börja 8.15 varje dag! :( men sånt är livet! :) jag slutade 11.05. Sen åkte jag med bussen som gick 11.35. Då hem till pappa. Sen gjorde jag inte så mycket förutom att sms folk, sjunga, lyssna på musik och se på film.

Första avsnittet av idol 2013 var idag. Det var några bra. Inte alla men endel.

Imorn ska jag på stan med Jenny, hon ska sova hos mig, vi ska färga håret och sen bara ha kul.

Nej nu ska jag sova så jag orkar stiga upp imorn. God natt puss! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback