Skol-Trött!

Hejsan!

Idag är det tisdag och vecka 16. Tror jag i alla fall. Igår sov Jenny hos mig. Hädan efter ska Jenny typ bo hos mig varje måndag för hon får orgel lektioner på måndagar på Örnäset så att ja. Men idag ska jag sova hos henne i alla fall.

Just nu sitter vi och har NK, men egentligen ska vi ju hålla på med ett arbete men här sitter man istället på Facebook, blogg.se och myLoveBasket. Jag ska nog börja skriva om växthuseffekten.

När jag sen är hemma imorgon så måste jag rå plugga för moppe kortet, så jag kan klara teorin så jag kan köra moppe i sommar. För jag vill verkligen börja övningsköra bil. För det får jag ta nästa år så. Och om jag inte klarar teorin för moppe så klarar jag inte teorin för bil heller för det är svårare.

Ne nu ska jag arbeta. Vi höres hemma hos Jenny Jönsson senare. Puss :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback