God dagens!

Hejsan! 
 
Idag är det tråk söndag igen. Men idag ska jag bara slappa. Klockan 2 ska jag i alla fall tvätta lite kläder. dock bara mina. Sen ska jag försöka få mamms att beställa två klänningar och nåt annat från Gina Tricot och några plagg från hm. för då kan jag rensa lite i min garderob som är för smått. Jag behöver verkligen nytt i garderoben. Jag ska väl köpa lite grejs på stan när studiebidraget kommer. Då ska jag shoppa med Jenny. 👍😃 
 
ja igår var jag på stan med Lovisa. Först stod vi inne i shopping och väntade en timme på att Yohio skulle börja sjunga. Och det tråkigaste var att vi väntade en timme och sen sjöng han bara två låtar. Det var heartbreak hotel och our story. Han var bra hur som helst. Men sen gick vi in till Gina Tricot och där prövade jag dom där klänningarna. jag kunde inte köpa pga jag inte hade några pengar. Men Lovisa köpte ett par söta shorts. dom var riktigt fina. Innan vi åkte hem så köpte vi varsin mjukglass. Den första på året. Den var jätte god. Nu ska jag äta frukost. Vi hörs puss hejs! :) <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback