Behöver en ny!

Hejsan!
Jag behöver verkligen fixa en egen och en ny design. Men jag vet inte hur man gör. Om det är nån som kan det så kan du/ni slänga in en kommentar. Tack! :D

Jaha, nu är det fredag igen. Lite konstigt att det går så fort. På söndag ska jag då gå på bio. Vi ska se Iron man 3. Sen på måndag är jag i alla fall ledig. Och på onsdag är alla lediga från skolan då det är en röd dag. Vad härligt.

Idag ska jag beställa kläder med mamma. Och sen på tisdag blir det stan med Jenny. Jag måste verkligen ha nya kläder. Allt börjar bli för smått på mig. Jag hatar det. Aja nej nu ska jag kolla på vad för kläder jag ska beställa. Jag älskar klänningar nu för tiden. Aa hejs svejs :D <3

Kommentarer
Ida säger:

Jag har uppdaterat min bloppisblogg med fler saker! Kika gärna in och kolla om du hittar något du vill köpa till dig själv eller som present till någon du känner! ♥

/ idabloppis.blogg.se

2013-04-26 | 18:46:24
Bloggadress: http://idabloppis.blogg.se/
Lina säger:

Hoppas du får en grym design!

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna en valfri väska från JumpFromPapers! Ett företag som etablerat sig i USA, Taiwan, Malaysia m.m, de kommer snart till Sverige och har sjukt coola väskor som är i 2D :D Titta själv på bloggen, de ser hur coola ut som helst haha!

2013-04-26 | 19:33:36
Bloggadress: http://linaohlsen.se
Thea säger:

Du ändrar den på "inställningar", "design" och sen "redigera stilmall"... Men googla på hur du gör. Finns jättemånga bra instruktioner och videos där! :) Lycka till!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Okej tack :) Jag ska gärna kolla in din blogg! :)
Anna Lehto

2013-04-29 | 21:08:58
Bloggadress: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback