27 dagar kvar!

Hejsan eller go` kväll!
 
Idag hade vi NP(nationella prov) i svenska. Det var läsförståelse. Lite svårt var det allt. Men annars gick det rätt bra. På torsdag har vi del prov C och det är typ att skriva en krönika eller novell m.m. Det blir nog inte så svårt. Eller det beror på vad det finns för ämnen att välja på.
 
Vill ni veta en grej? Klart ni vill ;)
Vet ni hur många dagar det är kvar tills vi får sommarlov? Håll i er nu. Det är 27 dagar kvar och då räknar man INTE med helger eller lov dagar. Visst är det härligt? :D jag bara längtar. Tur att jag har fått sommarjobb. Det är på samma ställe som förra året och det är hos Carro och Leema. Jag ska jobba ute i kyrkbyn på Ullas café. Rätt nice alltså. Sen kommer jag att få extra helg jobb hos dom efter sommaren. Men det kommer sen. Jag känner ju dom så. Det blir perfekt. 
 
Men nej nu ska jag ta och göra något. innan det är dags för sängen. 
 
JB(justin bieber) är ju här i Sverige. Inte för att jag gillar honom men det finns 4 låtar jag kan lyssna på. Det är dom enda bra med honom. Annars är jag inte så mycket för han. Jag är mer för One Directioin. :D <3 
 
Puss ha det bra love ya :D <3
 
Det här är mina killar det :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback