BioBioBio med den bästa!! :) <3

hejhej! idag ska jag på bio med Lovisa klockan 15.20! vi ska se på Breaking Dawn part 2 :D det blir kul, har väntat länge på sista delen!

Igår letade jag efter billiga hotell och resa då, när jag och Lovisa ska åka till London nästa år :D det kommer bli så roligt att åka dit eller hur Lovisa? :D <3 love you!

för drygt två veckor sen hade vi konsert i skolan. Det var alla musik-ettor som spelade. Jag sjöng solo fast det blev en duett. haha! sen spelade jag piano på två låtar med min grupp. Ska lägga in några videoklipp på youtube och sätta in sen här på bloggen så får ni se dom. det vart inte alla låtar för jag fick slut GB på mobilen så. Bara det är OK för alla andra så?? :D

ska snart spela in några låtar när jag sjunger här hemma också. Medan mamma och sture är i stugan en sväng. Ne men nu ska jag ta och kila iväg vi höres :D <3

det kommer en bild från min skolfoto det blev jätte bra! :D
 
 
Breaking dawn today finally :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback