Jullov imorgon då!!!! :D

Hejsan! Sitter här med min iPad och sjunger och ska snart kanske hoppa till sängs. Imorgon börjar jullovet, det är bara toppen. Inge plugg och man behöver inte stiga upp alldeles för tidigt. Som är så skönt och bara perfekt!

Imorn går vi bara från 10.00-12.00 det är ju bara bra det. Ska köpa resten av julklapparna imorn med min mamma. Blir kanske inte så mycket. Sen ska jag vara med Lovisa, och jag ska ge henne min julklapp som jag har köpt till hem på skapa. Hoppas hon gillar den och det tror jag nog. Ska också spela in en video och lägga ut på youtube, Facebook och här, när jag då sjunger en jul sång. Ska kanske göra en musikvideo med Lovisa imorn, men det får vi sen då.

Det ända jag kanske önskar mig i julklapp det är att får träffa den bästa personen på världen. Och det är min kusin Jana. Hon bor tyvärr i Stockholm. Om du ser det här Jana och älskar jag dig verkligen 100 biljoner(om det nu fanns biljoner) men jätte jätte mycket i alla fall. Saknar dig och MÅSTE träffa dig NU!!!! :D <3 <3 <3 <3

Puss puss! :) <3


Kommentarer
jana <3 säger:

jo jag känner dessamma gumman, de var as länge sedan vi träffades! kan inte vi åka på en kryssning elr något som vi gjorde sist oxå? :)

2012-12-23 | 11:39:55
Bloggadress: http://www.nattstad.se/janabananish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback