23:e december! :)

Hej hej! Sitter här i min säng och lyssnar på musik. Ska snart äta frukost. Jaha idag fyller drottningen år. Vet ej hur mycket hon fyller men ja. Igår var Lovisa här. Jag hade lagat mat. Vi såg på köpslaget, åt glass och crème brulee. Sen tog vi ganska mycket bilder. Vi öppnade varsin julklapp. Då hon öppnade den jag gav henne och tvärtom. Jag fick en ask med geisha. Gott gott. Hon fick en tavla av mig där det står "Min vän, du är den jag kan lita på och som förstår mig. Den jag vänder mig till när jag behöver en hjälpande hand. Tack för att du alltid finns där för mig. Du är verkligen min bästa vän." Så stod det på den. Och allt som står på den menar jag verkligen när jag köpte den. Lovisa du är verkligen min bästa vän. Love you! <3 <3!

Ja då är det julafton imorn då. Känns knappast som att det skulle vara det men aja. Det är ju skönt att vara ledig i alla fall. Nu tror jag att jag ska äta frukost och göra mig i ordning, klä på mig och sånt! Puss puss hörs sen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback